Oldalak

2014. április 5., szombat

8.rész ~ Együtt [+18]

Örültem. Boldog voltam azért, amiért annyi törődést nyújtott felém Baekhyun. Nem volt idő a saját nyomorultságaimmal foglalkozni. Sokkal jobban érdekelt az, amit éppen művelt velem.
A fejét kicsit eldöntötte, hogy jobban hozzám férhessen, kezét az arcomra simította. Mintha tétovázott volna. Biztos ő sem tudta, hogyan is kellene ezt csinálni, hiszen egyrészt reméltem, hogy senkivel sem volt, másrészt pedig talán jól jött volna most egy kis tapasztalat. Az oldalát simogattam, miközben ő elkezdett lejjebb haladni. Végigcsókolt és közben néhol megéreztem nyelvét a bőrömön, majd felült és elkezdte felhúzni a pólóm. Én is segítettem, hogy könnyebb legyen. Azzal már én is levettem róla, visszafektetett és ahol abbahagyta, ott újból folytatni kezdte bőröm kényeztetését. Mikor elérte mellbimbóimat mély sóhajtás szökött fel, élveztem, ahogy puha nyelve körkörös mozdulatokat ró le rajtam. Egy kicsit elidőzött mind a kettővel, aztán lejjebb csusszant a csípőmön, én pedig hirtelen összerándultam az érzésre. Rajta nem volt más, mint egy vékony kis anyag, de én még mindig farmerban voltam. Hasamat csókolgatta, közben kigombolta a nadrágom és ott dörzsölni kezdte. Ismételten felegyenesedett, én felemeltem a csípőm, hogy könnyebben lehúzhassa a nadrágot. Az alsómmal együtt lekerült rólam, először nagyon kényelmetlenül éreztem magam előtte, teljesen meztelenül. Felkönyököltem és csillogó szemeivel találtam szembe magam. Végighúzta kezeit a lábamon, engem pedig kirázott a hideg, visszadőltem az ágyra és a szememet eltakartam a kezemmel. Hallottam, hogy valamit letesz mellénk de nem figyeltem oda. Visszatért a lábamhoz, nem voltam felkészülve arra amit tett. Megtámaszkodott és férfiasságomat, ami már javában meredezett, megfújta, nem egyszer, én pedig szentségeltem és hallottam, hogy felkuncogott. Nem csinált semmit, hezitált majd éreztem, hogy végignyal teljes férfiasságomon, ezzel forró csíkokat hagyva maga után. Szaggatottan szívtam be a levegőt ami bent is rekedt. Párszor még megismételte, aztán már meleg ujjait rákulcsolta hímtagomra. Fel-le húzogatta a bőrt, és később kezdett el játszadozni a nyelve a férfiasságom hegyével. Tudtam, éreztem, hogy megijedt, de nem sokat gondolkodott és teljes hosszában bekapta. Az alhasam megremegett és az arcomat dörzsöltem a jóleső érzésre. Letettem a kezem magam mellé és próbáltam csak arra a pontra koncentrálni. Puha ajkai egyre gyorsabban mozogtak és mikor a fogai kicsit súrolták a bőröm, akaratlanul is mély nyögések hagyták el a számat. Már nem bírtam sokáig, végigfuttattam ujjaimat a tincsei között és kicsit meghúztam, hogy hagyja abba.
-Baekhyuuun - nyögtem a nevét és csak utána engedett el.
Teljesen kipirult az arca, biztos voltam benne, hogy nekem is. Rátapadt a számra, én meg majd' megfulladtam, a légzésem még mindig nem volt normális. Ő is kifáradt és elengedett, hogy levegőt kapjon. Ennyire még sosem láttam boldognak, az arca az enyémet tükrözte. Én is önfeledten mosolyogtam rá, majd átfordítottam és most én tornyosultam fölé.
A feje fölött összekulcsoltam ujjainkat és úgy kezdtem csókolni. Olyan türelmetlen volt, már egyből nyomult volna, de én abban a pillanatban elhúztam az arcom. Durcás képet vágott, én pedig már az arcélét csókolgattam. Lejjebb haladva néhol végighúztam a nyelvem, megharaptam bőrét. A kezemet még mindig fent tartottam, de ahogy egyre lejjebb haladtam, kicsúsztattam az övéből. Szívogattam, harapdáltam bőrét, majd mikor elértem a mellbimbóját ugyanúgy kényeztettem, mint ő az előbb engem.
Imádtam, hogy folyamatosan hangot adott élvezetének, ettől több bátorságot kaptam és egyre intenzívebben csináltam azt, amit. A hasát kezdtem el nagyon lassan csókolgatni, minden egyes puszi után felnéztem és figyeltem az arckifejezését. Mikor már a nadrágja szélét elértem, ismételten felnéztem és láttam, hogy összerándul a szemöldöke és beharapja az alsó ajkát. Felültem, végigsimítottam a testén és lefelé haladva beakasztottam az ujjamat a nadrágjába. Elkezdtem lefelé húzni, ő is felemelte a csípőjét, én pedig hátra dobtam a nadrágját. Óvatosan rámarkoltam férfiasságára és elkezdtem kényeztetni. Ahogy a nevemet nyögdécselte egyre jobban kívántam őt. Körkörös mozdulatokat tettem a nyelvemmel és megéreztem vékony ujjait a hajamba. Jólesően morogtam, ahogy körmei végigfutottak a fejbőrömön. Sós ízét éreztem a számban, majd erőt vettem magamon és lecuppantam róla.
Ismét fölötte voltam, és mikor kinyitotta a szemét láttam rajta, hogy az előbbi után nem tudja, hogy hol is van. Felhúztam a lábát és beültem közé. Hirtelen felült velem szemben és odahajolt hozzám, hogy megint mély csókba vonjon. Na most innen hogyan tovább...gondoltam magamban, aztán megéreztem, hogy felemelte a kezemet és amint elvált ajkaimtól rácuppant az egyik ujjamra.
-É-én nem akarok fájdalmat okozni... - nagyot nyeltem - és még sosem voltam így senkivel.
Egy pillanatra elengedte a kezemet és biztatóan rám mosolygott. Én bízom benned. Mondták a szemei, aztán már két ujjamat vette be. Közben elkezdett hátra dőlni engem húzva magával. Élvezettel nyaldosta az ujjamat, én pedig már szenvedtem a látványtól. Elengedett, hezitáltam aztán a középső ujjamat odavezettem a nyílásához és lassan elkezdtem befelé tolni. Mialatt teljesen benne nem volt, jó párszor felszisszent és megremegett. Úgy éreztem hozzászokott, így elkezdtem mozgatni, kis idő elteltével már a második is mellékerült. Próbáltam tágítani, de nem is akartam, hogy fájjon neki.
Aztán fejbe csapta magát, mintha eszébe jutott volna valami. Én megijedtem egy pillanatra, így kihúztam az ujjam. Ijedten kerestem a tekintetét miután felkönyökölt. Elnyújtózkodott a másik oldalra és a kezében volt egy óvszer és egy síkosító.
-Felkészültem... - egy kicsit elgondolkodott - csak idő közben elfelejtettem.
Ki akartam venni a kezéből, de ő elkapta - Majd én!
Felnyitotta és nyomott a kezembe, hátradőlt, én pedig arra a felületre irányítottam, ahol előbb az ujjam volt. Most sokkal bátrabban nyomtam bele és már ő is egy kicsit jobban tűrte.
Csúszós kezemmel egy kicsit elbabráltam az óvszerrel, így ő húzta fel rám. Óvatosan elmászott az ágy végébe, maga után húzva engem. Hátradőlt a párnákra és a hajamnál fogva húzott le egy csókra. A sarkamra ültem és úgy toltam belé teljes hosszomat. Ez idő alatt kicsit eltorzult arccal, a párnákat marcangolva tűrte hangtalanul a fájdalmat. Odahajoltam hozzá, mindkét kezemmel megtámaszkodtam és a fülébe suttogtam.
-Baekkie...lélegezz nagyokat. - csókokat adtam a nyakára és lassan elkezdtem mozogni.
Néha éreztem, hogy összerándul, de már ő is élvezte. Meleg lehelete csiklandozta a fülemet, számat végighúztam az arcán, addig míg meg nem találtam ajkait. Megszívtam alsó párnáját, majd mélyen újból és újból körbejártam a száját. Egyik kezemmel rámarkoltam hímtagjára és elkezdtem kényeztetni, hogy jobban élvezze ő is. A homlokomat a vállának támasztottam és egyre mélyebbeket löktem. Folyamatos lihegésem és az ő nyögései mellett már csak a bőrünk folyamatos érintkezését lehetett hallani.
-Chaa-nyeoll...én, én mindjárt... - tudtam mit akar mondani, nem hagytam abba a mozgást, a kezemmel továbbra is masszíroztam őt és mielőtt még hangot adhatott volna élvezetének, a számmal ismét utána kaptam. Teljesen kifáradt, fejét hátradöntötte, én pedig még tartottam magam, lassan én is a végéhez értem, de mielőtt még én is elmentem volna kihúzódtam belőle és hangos csattanással lekerült rólam a gumi. Már nyúltam volna magamhoz, de ő megelőzött, egyből bekapta és fel-le mozgatta a fejét. Beleharaptam az öklömbe és sikertelenül próbáltam visszatartani nyögéseimet. Miután én is elmentem, ő mindet lenyelte, felnézett rám és úgy nézett ki, mint egy jóllakott kisgyerek. Utánanyúltam és beletúrtam a már amúgy is kócos hajába. Megfordultam és lehúztam magam mellé. Éreztem, ahogy már nem kapkodja a levegőt.
-Nagyon jó voltál Channie.
A hirtelen jött bóktól kissé meglepődtem, simogattam a hátát és zavartan felköhögtem.
-Te is...tisztára olyan voltál mintha már többször is lettél volna ilyen helyzetben. - éreztem, ahogy fáradt mosolyra húzza a száját.
-Nem. Előtted csak egy valakim volt, de vele sosem jutottunk el ideáig. - gondolom ki volt az a valaki...de igazából kicsit megkönnyebbültem, hogy én lehettem az első. És teljesen arra számítottam, hogy a hirtelen jött őszinteségemtől majd szól valamit.
Míg vele voltam, semmi rossz nem jutott eszembe. Még az sem fordult meg a fejemben, hogy ne feküdjek le vele. Nagyon fáradt voltam már ahhoz, hogy bármiről is gondolkodjak, Baekhyun folyton cirógatta a hasamat. Én pedig már kezdtem elbóbiskolni.
-Chanyeol, nagyon sokáig maradj velem. - erre a mondatra szorító érzést éreztem a torkomban, és sehogy sem akart alábbhagyni. Nem válaszoltam neki, utoljára végigsimítottam a hátán és rendesen betakartam, hogy aludjunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése